فروشگاه گاوصندوق طباطبایی

امنیت گاوصندوق را چگونه بالا ببریم

امنیت گاوصندوق را چگونه افزایش دهیم

امنیت گاوصندوق را چگونه افزایش دهیم

چندین روش برای ایجاد امنیت گاوصندوق وجود دارد. یکی از  روش های بالابردن امنیت گاوصندوق، ابتدا روش مهارکردن آن است که این کار نیز به چند روش معمول امکان پذیر است که ما به مواردی از آن اشاره می کنیم. با ما در سیف نیکا فروشگاه گاوصندوق نیکا طباطبایی همراه باشید.

مهمترین کلمات این مقاله :

امنیت گاوصندوق کاوه

امنیت گاوصندوق ایران کاوه

گاوصندوق امنیت بالا

گاوصندوق و امنیت

۱- جوش دادن گاو صندوق به یک سازه فلزی اگر در آن مکانی که گاوصندوق را مي خواهيم بگذاريم اين امکان وجود دارد.

گاوصندوقگاوصندوق کاوه

۲- ازطريق پيچ کردن گاوصندوق به زمين يا به پشت يا به طرفين، بستگي به آن فضايي که گاو صندوق را مي گذاريم دارد. استاندارد تعداد سوراخ ها با توجه به امنيت لازم براي هر گاوصندوق ميتواند از ۲ تا ۲۴ سوراخ باشد.

گاوصندوق دزدگیر دارگاوصندوق دزدگیر دار

۳- مي توان يک صفحه به زمين پيچ کنيم و گاوصندوق را برروي صفحه قراردهيم و با جوشکاري گاوصندوق را مهار کنيم، لازم به ذکراست که حتي مي توان هر۳مورد را برروي يک گاو صندوق لحاظ کرد.

از ديگر روش هاي بالابردن امنيت گاوصندوق گذاشتن سيستم هوشيار(پيامکي) مي باشد، سيستمي برقي که اگربرق آن قطع شود با باطري هايي که داخل آن قراردارد مي تواند فعال شود. سيستمي که به محض بازشدن درب گاوصندوق، براي يک تا ۵ موبايل، پيامک با اين متن «دربازشد» ارسال مي شود.اين عمل فقط به محض بازشدن درب مي باشد، چه متعارف چه غيرمتعارف و اين پيامک ازطريق سيم کارتي است که داخل گاو صندوق هوشيار قرارداده مي شود.

گاوصندوق دزدگیر دارگاوصندوق دزدگیر دار

روش ديگر براي بالابردن امنيت گاوصندوق روشي است که، در گاوصندوق دوربين هاي کوچکي به اندازه يک نخود قرار مي دهند تا به محض بازشدن درب عکس مي گيرد و براي صاحب گاو صندوق همان لحظه ارسال مي شود تا بتواند تشخيص دهد که چه کسي درب گاو صندوق را بازکرد.

ازديگرروش ها  براي بالابردن امنيت گاوصندوق نصب دزدگير است که، تا سارق بخواهد درب را به زور و با تخريب قفل ها و اگر رمز داشته باشد با نابود کردن رمز درب آن  را باز کند، آن دزدگير فعال مي شود و شروع به آژير کشيدن مي کند.

گاوصندوق دزدگیر دارگاوصندوق دزدگیر دار

نصب رمز ديجيتال مرغوب و با کيفيت و نيز رمز مکانيکي (چرخشي يا گردون) و قفل کليد دار و همچنين رمز اثرانگشتي همگي همزمان بر روي گاوصندوق امنيت آن را خيلي بالامي برد  و سيستم مکانيکي ضدسرقت بايد داشته باشد چون مادامي که شما طرح مهارکردن را انجام دهيد سارق صندوق را نمي تواند ببرد وايمني درب را نيز خيلي رعايت کرده ايد و درب را نيز نمي تواند باز کند .

يکي از روش هاي  بالابردن امنيت گاوصندوق که از همه اين ها مهم تراست، شما بايد فضايي را براي قرار دادن گاوصندوق در نظر بگيريد که پنهان باشد و از ديد عموم مخفي باشد.

فروشگاه گاوصندوق کاوه دفینه و نیکا همچنین گاوصندوق گنجینه طباطبایی همواره آماده پاسخگویی به شماست.

خروج از نسخه موبایل