فروشگاه گاوصندوق طباطبایی

بهترین و بدترین نوع قفل برای گاوصندوق را بشناسید

بهترین و بدترین نوع قفل برای گاوصندوق را بشناسید

در ایران به طور کلی دو نوع قفل برای گاوصندوق استفاده می‌شود که انتخاب بین بهترین و بدترین است و شما انتخابی برای محصولات صرفا خوب و خوب‌تر ندارید. با ما در سیف نیکا فروشگاه گاوصندوق نیکا طباطبایی همراه باشید.

در ایران به طور کلی دو نوع روکش قفل برای گاوصندوق استفاده می‌شود، پس تولید کننده می‌تواند برای قفل گاوصندوق از یکی از آنها استفاده کند.  قفلی بگذارد که دو نوع روکش بخورد و در این انتخاب بین دو نمونه‌ی خوب و خوب‌تر نیست؛ بلکه انتخاب بین بهترین و بدترین نوع قفل است.

گاوصندوقگاوصندوق کاوه

قفل با درپوش فولادی:

این درپوش بهترین درپوشی است که دنیا به خود دیده است و بالاترین کیفیت را دارد، جنس این درپوش تماما فولاد و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف یافت می‌شود و خرابی آن تقریبا صفر است. این نوع قفل بسیار مرغوب و مطلوب است و تنها راه خراب کردن آن تخریب درب گاوصندوق است. از این قفل هم در کشور ایران و هم در کشورهای خارجی استفاده می‌شود ودر حال حاضر رقیب قدرتمندتری ندارد.

قفل با درپوش لاکی:

این درپوش در نقطه‌ی مقابل قفل با درپوش فولادی قرار دارد و بدترین نوع قفلی است که جهان به خود دیده است. این درپوش بسیار سست و بی کیفیت است و با ساختار گاوصندوق اصلا سازگاری ندارد؛ زیرا گاوصندوق یک کالای سرمایه‌ای است و باید سال‌ها از آن استفاده کرد. این قفل‌ها کیفیت چندانی ندارند و بعد از مدت زمان محدودی خراب می‌شوند.

نکته قابل توجه در این امر این است که درپوش‌های فولادی از طرف تولید کننده دارای ضمانت هستند؛ ولی قفل‌های لاکی ضمانت نامه ندارند و در این میان تولید کنندگان می‌توانند گاوصندوق را به سه شکل تولید کنند؛

۱٫فقط با درپوش قفل فولادی

۲٫فقط با درپوش قفل لاکی

۳٫هم استفاده از درپوش لاکی و هم فولادی

ابن بر عهده شما است که کدام را انتخاب کنید؛ اما اگر احیانا قبلا گاوصندوق با درپوش قفل لاکی انتخاب کرده‌اید و اکنون با خواندن این مقاله احساس نا‌امنی می‌کنید می‌توانید با فروشندگان گاو صندوق تماس بگیرید و درخواست این خدمات را داشته باشید تا مسئول فنی مورد قبول تولیدکنندگان و فروشندگان آمده شوند و ایمنی گاوصندوق شما را ارتقا دهند. این ارتقا می‌تواند شامل  تعویض درپوش شود. همچنین می‌توانید خود قفل که در مقالات آتی در مورد آن صحبت خواهد شد را با نصب رمز مکانیکی یا دیجیتالی ارتقا دهید.

فروشگاه گاوصندوق کاوه دفینه و نیکا همچنین گاوصندوق گنجینه طباطبایی همواره آماده پاسخگویی به شماست

خروج از نسخه موبایل